torsdag
2009-05-14 / 17:46:37 / Min vardag

idag så skippade jag skolan, tänkte egentligen fara dit med halv tio bussen men gud så onödigt med tanke på att jag slutade kl elva! så jag stannade hemma och vid halv elva så somnade jag om igen till klockan halv ett ungefär, det var riktigt skönt. Har dessutom fått ett myggbett på foton som håller på att driva mig till vansine för jag hatar verkligen att kliva mig på fötterna, jag klarar inte av det, det kittlas ju! aja, har inte gjort någonting alls idag, bara slöat och det har varit riktigt skönt.

Just nu så sitter jag här och känner lillpyret rör sig för fullt därinne och det är så mysigt, vet man att h*n mår bra iaf! Ska faktiskt ta 18.20 bussen till husum och vi ska bara sockerkaka, haha! mhhm, det är sååå gott hehe. Vi lär nog inte göra så mycket blir ju ändå till att lägga sig rätt så tidigt efter som jag tyvärr ska till skolan imorgon. Ska se till att lägga in dom nya magbilderna också.

men nu måste jag packa ihop datorn så jag inte missar bussen!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: