tiden går segt men ändå fort.
2009-05-04 / 19:10:01 / Graviditet

ja vad ska man skriva. Skolan börjat åter igen, stannade dock inte kvar så länge idag hade ingen ork till det, känner att orken till skolan blir allt mindre och mindre men lite mer än en månad kvar nu så det blir väl att hålla ut antar jag.

annars idag har jag inte gjort så mycket, var på stan en stund med Nathalie, Linda och Petra sedan tog jag bussen hem och har lagat lite mat och sitter just nu här och gör inte så mycket. Känns riktigt tomt utan Mattias faktiskt, men sånt man får leva med. Skickade dock ett mejl till soc alldeless nyss och frågade om man kunde få lite information om hur det går med utredningen osv så får se vad man får för svar där. Så nu blir det bara att ta det lungt, har inte orken till att göra någonting annat.

Igår var v i och såg på "män som hatar kvinnor" på bio, riktigt bra film faktiskt! Nog den bästa svenska filmen jag har sett. Var och hälsade på mattias bror innan bion började och hans dotter är så grymt söt! Hon började leka tittut med mig, så himla söt. Får en att längta ännu mer kan jag ju vilka lova. Än fast det inte är många veckor kvar nu!

nej nu ska jag ta och surfa lite till sen får vi se vad jag hittar på, ska iaf ha tagit en ny magbild tills imorgon, det lovar jag! hehe.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: