slapp dag
2009-05-21 / 22:40:10 / Min vardag

idag har jag inte gjort någonting alls! eller jo jag har städat, dammsugit & skurat golvet, visst är jag duktig? haha. Känner mig faktiskt jätte duktig, jobbigt att städa när man måste böja sig upp och ner hela tiden, magen är i vägen och det tar verkligen på ryggen! men jag klarat, haha! Helle kom förbi också fast vi satt bara och nörda framför datorn. Skulle egentligen baka men eftersom Angelina var borta hela dagen så blev det försent och skulle jag ha bakat ute henne så skulle hon bli jätte sur så lika bra att ta det imorgon eller nått. Imorgon så blir det att fara och kolla på örnexpo och sen ska jag och mattias fara till barnmorskan, sitter föresten och väntar på honom nu. Han har varit hos sin bror och druckit lite så jag sitter och inväntar honom, lär nog lägga mig i sängen när han kommer och kolla på grey's anatomy för jag börjar faktiskt känna mig trött. Ska inte heller ha min vanliga barnmorska för hon var så fullbokad framöver så ska ha någon annan som heter ellinor tror jag det va.

Men skriver imorgon hur det gick hos barnmorskan och så ska ni få en magbild som jag lovat.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: