skönt med helg!
2009-05-16 / 00:16:49 / Graviditet

idag så har jag haft svenska och webbdesign, också har jag fixat underskrift så jag kan ta ledigt och fara ner till stockholm ännu nästa vecka, eller jag har rektorn och min menors underskrift kvar men det ska väl inte vara nå problem antar jag. Annars så for jag upp till ante (mattias bror) och fick träffa lovisa, så underbart söt liten tjej det är! Får en att längta ännu ännu mer kan jag ju vilja lova. Sen så for jag och mattias hem till mig med 17.10 bussen och åt lite mat. Efter det så for vi och köpte godis och annat gott och nu har vi nyss sett klart en film, John Q. Jävligt bra film om jag får säga det själv. Lär väl bli att gå och lägga sig snart, känner mig väldigt trött faktiskt.


här har ni en bild på magen som knäpptes i tisdags.
så magen i vecka 31.



Sen tänkte jag bara meddela att jag funderar på att skaffa lösenord till bloggen och till bilddagboken när bebisen har kommit av olika anledningar men har inte riktigt bestämt mig ännu, men är det så att ni vill fortsätta läsa bloggen så kan det vara en fördel att vara vän med mig på bilddagboken (ostensson) för där kommer jag isf skriva ut lösenordet. Men som sagt ingenting bestämt ännu, sen är det ju ett tag kvar tills bebisen kommer ut än fast det går jävligt fort.

3 Kommentarer
helle :D:

Herregud så stor magen blivit. värsta bomben ju :P haha



SKRIVET DEN: 2009-05-16 KL: 19:20:17 URL: http://thahelle.blogg.se/
Isabell:

Du får skriva i bloggen hur det blir sen om lösenordet så man vet, för jag tycker det är hur roligt som helst att läsa din blogg och kolla på bilddagboken, och jag tror nog det är lika roligt att följa med när du har fått den lilla, :)



SKRIVET DEN: 2009-05-17 KL: 03:24:14
Nathalie:

Ja jag ska göra det, har inte bestämt mig ännu men troligtvis så blir det så senare men jag infomerar innan :)



SKRIVET DEN: 2009-05-17 KL: 13:29:06 URL: http://ungmammanathalie.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: