shopping
2009-05-29 / 20:36:59 / Min vardag

just nu sitter jag och väntar på att få äta, grillat mycket gott! Idag så for vi till barkarby vid 1 tiden och shoppade lite, blev en tröja till mig och barnkläder såklart! Ska knäppa kort på det senare så får ni se vad det blev. Åt dessutom på mcdonalds, mycket gott och mycket länge sen haha. Sen vid halv fem var vi tillbaka i kungsängen och vid kvart över fem så for jag och mamma till min farmor och farfar i rinkeby och hälsa på. Träffade dessutom min pappa och han ska tydligen in i fängelse igen i fyra månader, man är ju väldigt van att höra det nu så. Men annars så fick jag 500 kr och 100 kr på mobilen + ett kasse med bebiskläder, alldeless nya dessutom, av farmor och farfar och 150 kr av pappa och ett halsband. Ska knäppa kort på det också så ska ni få se för jag är ju rätt så snål med kort haha. Så det ska jag bjuda på så fort jag har tid. Annars nu ikväll så ska jag bara vara här i kungsängen med mamma och mina mostrar och lyssna på deras fyllesnack, haha. Hellre det än att följa med min bror och kusin ut och festa det är bara drygt tycker jag, jag är mammas lilla flicka far inte mamma far inte jag, haha! Men imorgon blir det nog mer shopping, jag hoppas på kistagallerian för det blev ju inget idag för tiden bara rann iväg, så vi håller tummarna för kistagallerian imorgon.


nej nu ska jag kolla om det är mat snart för jag är riktigt hungrig nu, men ska bjuda på bilder senare.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: