Seg dag!
2009-05-08 / 23:08:32 / Min vardag

idag känns det som det varit en dryg dag. Hade svenska på morgonen och vi fick papper om hur vi låg till i olika ämnen såg väl inte så jätte farligt ut men frågan är om man kommer orka göra allt på en månad, samtidigt som man inte har något intresse alls eller så. men aja man ska väl orka stå ut hoppas jag. På eftermiddagen så skulle vi ha webbdesign men lärarn kom inte och det hade gått över en halvtimme så jag gick upp till stan och träffade nathalie och inväntade att mattias skulle komma in till stan. Sen vid halv två så kom han och då bar det upp mot sjukhuset för att göra ett besök på BB & förlossningen. Gick ju bra fast man har börjat bli väldigt nervös inför förlossningen nu faktiskt, men det går nog bra hoppas jag, haha! Sen efter det så for vi hem till mig så har vi ätit tacos och kollat på tv typ, singing bee som vanligt, haha! Fast det var final så nu kommer det inte bli nå mer singing bee på ett bra tag så få se vad vi hittar på istället på fredagar! haha vilket liv det låter som vi har, fast har vi det? Ja snart så.


hm ja 90210 är jag sugen på se fast det är inte hemma ännu så, Känner mig lite sömnig faktiskt så kanske blir sovdags snart. Mysa med älskling, kan det bli bättre? Imorgon så kommer vi fara upp till husum igen och tror inte jag kommer att kunna skriva någonting för att mattias har inge internet just nu så isf återkommer jag på måndag.


2 Kommentarer
Milly:

PANIK! Vi missade singing bee på grund av den förbenade hockeyn som vi ändå inte vann. Hur ska det här gå.. Måste nog försöka hitta en repris, eller kanske bryta mot ipredlagen lite, haha.

Blir nog bra på förlossningen, kan hålla tummarna att det går fort och att du inte behöver sy så mycket :)



SKRIVET DEN: 2009-05-09 KL: 16:43:52
Nathalie:

hehe, det gick repris igår klockan 19.00 :p

tack så mycket :)



SKRIVET DEN: 2009-05-11 KL: 15:56:29 URL: http://ungmammanathalie.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: