riktigt tråkigt har jag.
2009-05-26 / 21:52:23 / Graviditet

jag har riktigt tråkigt och känner väldigt trött, frågan är varför man inte tar och lägger sig i sängen? aja lär ju bli alldeless strax iaf. Jag har inte ens packat ännu inte för att det finns så mycket kläder för mig att packa men skönt att ha det gjort fast det lär jag nog inte få utan jag lär nog lägga mig och sova vilken sekund som helst. Annars har jag inte gjort mycket alls idag efter att jag kommit hem, lagat mat och suttit framför datorn typ.

sitter och njuter nu när lillpyret håller på att röra sig därinne samtidigt som det är riktigt obehagligt eftersom sparkarna är likadana som dom var för 10 veckor sen eftersom h*n inte har lika mycket place därinne nu. Så han trycker händerna/fötterna mot magen och det är faktiskt inte det mysigaste, hehe. Har nyss pratat med mattias iaf och han ska kanske på brännbollsyran uppe i umeå i helgen, gillar inte tanken med tanke på vad som hände förra gången när han var ute på krogen. Inte för att jag tror han kommer vara otrogen eller så men jag får bara en riktigt obehaglig känsla över att han ska dit och supa, inget jag gillar! Men det är väl som det är, får väl stå ut med det.

nej om man ska gå och lägga sig och försöka sova så man är pigg imorgon.

1 Kommentarer
Anonym:

är det verkligen bra att röka om du är gravid? jag skulle aldrig vara så egoistisk så barnet skulle kunna bli skadad :S hur tänker du? inget illa menat men...



SKRIVET DEN: 2009-05-27 KL: 15:40:47



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: