onödig skoldag
2009-05-20 / 23:17:03 / Graviditet

idag så tog jag åtta bussen från husus in till stan så var inne i stan vid kvart i nio typ, så gick man på lektion och vi fikade sen 10 min senare så slutade vi, nödvändigt att ens fara dit hade ju kunnat legat kvar i sängen och myse med  min älskling men nejnej. Det suger faktiskt när man slutar sådär tidigt också har man ingenting att göra.. så ja efter lunch så drog jag, helle & emelie upp mot stan och köpte oss en glass sen så satt jag och hele och prata om allt och ingenting sen vid 3 tiden typ så fick vi skjtus hem av Lilian. Här hemma har jag inte gjort så mycket eller jo jag har klippt syrran hår, fast luggen blev lite sne men det är hennes fel för hon kan inte sitta still, haha.


sen har jag nyss haft en långt samtal med älskling och jag saknar honom redan, är det ens möjligt egentligen? ah tydligen så är de det. Men med lite tur så kommer han till mig imorgon eller så blir det på fredag eftersom vi ändå ska till barnmorskan. Hade ju föresten lovat en magbild men ni får den imorgon eller på fredag för då kan mattias knäppa man ser mkt bättre då än när jag knäpper. Imorgon blir det till att stor städa huset och efter så baka, skönt att ha en lång helg, plus att jag bara går 3 dagar nästa vecka också eftersom jag far till stockholm på onsdag efter middagen!

nej nu ska jag titta på 90210 och sedan sova om man ska orka med och storstäda + baka.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: