mhm dumlekakor
2009-05-18 / 19:57:53 / Min vardag

hej och hå vad jobbigt det är att gå i skolan, usch och fy på det. Stack dock tidigare idag vilket jag lär få höra ett och annat om av mina lärare imorgon men skit samma, jag har viktigare tankar på huvudet just nu. Föresten så gick jag och älskling till Ö&B igår, han skulle köpa snus så vi tog chansen att gå förbi barnens hus och snacka om att man blir sugen på att shoppa nu allt! Särskillt små sockarna! usch stora fötter tål jag inte men bebis fötter dom faller jag för direkt, haha. Ja vad har man gjort annars idag, jo vi har gått till Ö&B jag, evelina och angelina och vi skulle köpa dumle, folieformar & noblesse för att vi skulle bara dumlekakor men dom hade inte noblesse så får bara det nån annan dag. Och föresten så fyller min älskling 22 år imorgon! undra vad man ska köpa till honom, ah han kommer få en sen present iaf för han kommer inte få den förns på fredag så det hoppas jag han kan leva med.


Men nu ska jag göra kvällsfika åt min lillasyster innan hon tjatar ihjäl sig på mig.

Hoppas ni har haft en bra dag iaf!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: