IKEA
2009-05-29 / 00:48:37 / Min vardag

det blev så att vid tre tiden for vi till någon tygaffär för att min moster skulle kolla på tyger sen efter det så blev det ikea! Tror nog att vi satt rekordtid där, för vi var bara där i typ 1 ½ timme och man brukar kunna vara där en hel dag haha. Blev inget shoppande där för mig för jag så klantig som jag är glömde mitt bankkort så, men som tur är så ska vi tillbaka dit imorgon eller på lördag. Imorgon blir det till att fara till kista gallerian och shoppa barngrejer upp till tusen :D Får hoppas på att jag gör många billiga fynd eller hur? Sen efter middagen så ska vi fara och hälsa på min farmor så vi gör henne lite glad också. Lär ju ska lägga mig och sova snart också om jag ska orka med att GÅ på massa affärer, hehe.


min mattias är bäst och så är det bara, han är allt jag ha ville bara berätta det för er.
han är min andra halva och aldrig att jag lämnar honom eller att  han lämnar mig så det så.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: