Igår & idag.
2009-05-17 / 13:34:40 / Min vardag

efter middagen igår så bestämde jag och mattias oss för att fara till hans broder och hälsa på istället för att sitta och dega hemma som vi alltid gör. Så vi drog dit vid sex tiden och dom satt och drack öl och wiskey och jag satt och  glodde på lovisa! hhaa, hon är så söt & snart är hon 1 år med, tiden går fort! Vi var där till halv elva sen fick ju skjuts hem, vi gjorde inte så mkt hemma men vid 1 kanske så gick vi och la oss.


Idag så klev vi upp vid tolv och fikade sen satt vi oss ute i solen, grymt fint väder! Fast jag orkade inte sitta där så länge för det blev så varmt så vi gick in och nu så sitter jag här och mattias ligger i soffan. Vet inte riktigt vad som händer idag men det lär ju bli en lugn dag iaf, vill ju hitta på någonting eftersom det är så fint väder men man har ju så lite fantasi så vet inte vad man kan göra, men vi hittar väl på någonting till slut hoppas jag.

Nu ska jag hoppa på mattias och försöka hitta på någonting!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: