allting är packat och klart
2009-05-31 / 12:10:52 / Min vardag

det blev inge kista igår men däremot så blev det vällingby! Tänkte att vi far dit istället för i kista har vi varit så många gånger förr och jag har inte varit i vällingby sen jag var två då vi bodde där, så fick se vart vi hade bott men kände självklart inte igen mig haha. Så blev det shoppning såklart. Kan tyvärr inte lägga in bilder förns jag kommer hem för att min dator har inget internet och mammas dator får jag inte in bilderna i så det får bli när jag kommer hem.

Senare mot kvällen (igår) så for vi till mammas kusin och vi grillade och hade det mysigt. Deras barn blir ju mina tremänningar och jag blev kär i alicia! Hon är 2 ½ år och det var första gången jag träffade henne igår. Jag fick en puss&kram när jag skulle fara, lite stolt faktiskt. Kommer nog bilder på det sen också.

Idag så klev jag upp vid tio och fikade och nu har jag packat klart allting och ska börja packa in i bilen. Vi väntar på att min kusin jenny ska komma så man får se henne innan man far hem också. Fast innan vi far hemåt ska vi till barkarby igen och jag hoppas på att jag hinner med en sista shopping, man kan ju aldrig få nog av det. Föresten så har mina fötter blivit jätte svullna.. Man samlar ju på sig massa vätska när man är gravid och det har verkligen mina fötter gjort, haha! Fast det är inte så konstigt med tanke på hur jag har gått och haft mig. Men vi håller tummarna för en sista shopping iaf också skriver jag nog en sväng på vägen upp när vi sitter i bilen, känns inte så lockande att sitta i bilen i det här vädret men det får jag väl leva med antar jag hehe.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: