50 dagar kvar.
2009-05-24 / 23:18:07 / Graviditet

tiden går undan, endast 50 dagar kvar nu, inte länge alls.

jadu vad har man gjort idag då? Vaknade vid halv ett och klev upp och fikade, sen gick jag upp till älskling för han låg fortfarande och sov då jag klev upp så låg vi kvar i sängen ett tag sen klev vi upp. Efter att han har fikat så följde vi med mamma till annelie (min moster) och där gjorde vi inte heller så mycket, skulle hämta brorsan. Sen ja efter det vad har vi gjort då? Inte mycket alls, det har varit en anmäl slapp dag.

Imorgon så börjar jag klockan tolv och efter skolan så far jag till mattias så jag hinner vara med honom innan jag far till stockholm på onsdag. Får hoppas på att jag får föräldrapenningen bara så har man en extra peng att shoppa med i stockholm.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: