23 maj 2009
2009-05-23 / 12:54:52 / Graviditet

igår så var jag och älskling på örnexpo ett tag, vi var där vid klockan 1 och kollade runt och så. Det roligare var att alla ungdomar kollade typ på alla olika stånd och så medans jag och mattias kollade på husvagnar, haha. Vi slog på stort vi, nämen om man ändå kunde ha råd med en sådan. Jag åt en munk också, det var länge sen men mhm så gott! Vid 14.15 så drog vi därifrån och gick mot sjukhuset eftersom vi skulle till barnmorskan. Det gick bara bra där, bebisens hjärta slog 140 slag/min och mitt SF var 31-32 cm. Dock så hade jag lågt blodvärde (för lite järn) så måste börja ta två st tabletter istället för en om dagen så jag får högre av det. Väger nu 70,8 kg. puuh jag som aldrig ens vägt över 60 haha! men det tar väl igen sig sen hoppas jag. Efter att vi varit hos barnmorskan så for vi hem och käkade och så, vi gjorde inte så mkt såg på tv typ.

Idag så har vi inte heller gjort någonting, vi blev väckt 10.15 ungefär så klev vi upp och fikade. Sen dess har vi inte gjort någonting, eller mattias håller på hjälpa mamma med hennes dator för den är cp och internet krånglar så han är nere och hjälper henne med det nu och jag sitter här och skriver.
Om vi har tur så ska vi fara till helle idag och bada vildmarksbad, så får se om vi har turen vid vår sida. Det är ju så himla monligt idag än fast det är typ 17 grader ute i skuggan, fast det var i och för sig när jag kollade för 2 timmar sen så det kan ju säkert ha sänkts. 

stockholm på onsdag föresten, blir till att shoppa barn saker. Har ju knappt köpt någonting, så får jag hoppas på att jag får föräldrapenningen på måndag som jag bett om, men får väl se vad försäkringskassan tycker om det.

3 Kommentarer
evelina:

hur gåre med en ny magbild då? :D<3

och hur går det med bakningen? ^,^

kramiz<3



SKRIVET DEN: 2009-05-24 KL: 21:29:36 URL: http://evestrandberg.blogg.se/
Nathalie:

sv; haha jo den kommer nu :P

jadu bakningen den gick ju som den gick xD <3



SKRIVET DEN: 2009-05-24 KL: 23:20:32 URL: http://ungmammanathalie.blogg.se/
Evelina:

hahaha xD<3



SKRIVET DEN: 2009-05-25 KL: 11:15:01 URL: http://evestrandberg.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: