John Bauer
2009-03-30 / 14:09:15 / Graviditet

just nu sitter jag på skolan och har engelska. måste verkligen börja skriva på artiklar som ska handa om musik, något förslag?

i lördags så var vi hemma hos jessica och firade henne som fyllde hela 18 år. dom satt och drack och det blev tårta och senare mot kvällen så blev det ölspelet. Hade med mig min lillsyster (7år) som satt och var "domare" och söp ner alla, inte varje dag haha. vi for hem vid elva tiden och sen käkade vi och gick upp och la oss, mycket trevlig kväll. på söndag så blev det en lugn dag men den gick otroligt fort faktiskt, lite förvånande, söndagar brukar alltid gå hur segt som helst hehe. annars idag vet jag inte vad som händer, lär nog ska dammsuga rummet och sen så vet jag inte.. På onsdag ska jag till tandläkarn och laga hål, huvva huvva. menmen sen på torsdag ska jag till barnmorskan och då börjar hon mäta min mage för att se om jag går vid min kuurva. sen så nu har jag gått upp 9 kilo, nu kan det få lugna ner sig lite tycker jag haha.

nejnu ska jag försöka hitta på någonting att skriva om, kommer väl gå åt skogen det med.

3 Kommentarer
Milly:

Äsch då. Kilona kommer rasa bort fort när du är ute och promenerar med lill*n :)

Lycka till med skolarbetet!



SKRIVET DEN: 2009-03-30 KL: 17:46:23
Nathalie:



SKRIVET DEN: 2009-03-31 KL: 15:27:52 URL: http://ungmammanathalie.blogg.se/
Nathalie:

jo verkligen att dom kommer, allt är värtne i slutändan :)

tackar.



SKRIVET DEN: 2009-03-31 KL: 15:28:35 URL: http://ungmammanathalie.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: