onödig skoldag och lite shopping
2009-06-03 / 21:29:59 / Graviditet

jadu väldigt onödigt att gå till skolan idag iaf, kom dit och fick reda på att vi inte hade nån lektion så då slutade jag för dagen, väldigt nödvändigt eller inte. Tur att älskling var med mig i stan, för han kom till mig igår och sovde här. Så fotade helle mig och mattias och några bra bilder blev det iaf, lite fel på ljuset i studion men förhoppningsvis så kan vi ta fler nån dag :) annars så vid tolv så for jag och helle till höglandskolan och hälsade på, fick berätta om och om igen hur länge det var kvar och allt men kul att träffa alla gamla lärare. Så hämtade jag Angelina då hon slutat från skolan för jag hade lovat henne att välja ut nappar och nappflaskor så hon fick göra det. Så köpte vi dessutom en nagelsax till bebisen också hämtade vi ut gratisgrejorna från babyproffsen så där fick vi en soptunna som man ska ha blöjor i som är luktfri också fick vi en tvål, en haklapp, en napp, inlägg till brösten när dom läker sen tror jag inte det var nå mer. Sen efter vi gjort det klart så gick vi till hemköp och jag hade lovat att köpa en glass till angelina och det fick hon.Sen for jag hem och nu har jag bara suttit framför datorn typ.


här kommer lite bebis kläder som jag lovat att lägga ut.































gick in i vecka 34 igår.

I vecka 34 är medelkroppslängden 46 cm från hjässa till häl och barnets medelvikt är 2350 gr. Huvudets omkrets är 32 cm. Barnets hud blir mer rosafärgad. Om det är en pojke så har testiklarna vandrat ner i pungen. Tarmen är full av en grönsvart massa, en slags bajs som består av hudavlagringar, som barnet får i sig när det svalt fostervatten, galla och tarmsaft.



här har ni en bild från studion idag också kommer fler sen.
Helle som fotat, riktigt bra (:

2 Kommentarer
Anonym:

NI ÄR SÅ FINA TILLSAMMANS, JÄTTE FIN BILD! :)



SKRIVET DEN: 2009-06-03 KL: 22:46:21
emma:

Aww, den översta var ju supergullig :)



SKRIVET DEN: 2009-06-05 KL: 16:08:54 URL: http://emmaabergstrom.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: