måndag, måndag, måndag, måndag!!
2009-06-04 / 16:35:53 / Min vardag

idag var det ännu en onödig skoldag, hade lektion en timme sen slutade vi! Typiskt, det här hatar jag med dom två sista veckorna i skolan för det ger ingenting för man får bara sluta hela tiden ändåså. Men iaf var kvar till ett, åt lunch där och så sen så åkte jag hem med mamma. Sen när jag kom hem har jag bara suttit här och tagit det lungt, har sånna foglossningar och det är inge skönt kan jag lova. Fast jag har iaf nopprat ögonbryna, det behövdes haha. Men annars så väntar jag typ på att det ska bli mat fast det blir kanske förns om en halvtimme kan jag tänka mig. Så jag vet inte riktigt vad jag ska göra, kommer nog bli en tidig kväll för mig idag känns det som.

Ska nog lämna tillbaka min skoldator imorgon också så får man det bortgjort och slipper tänka på det. Annars så imorgon så kommer jag självklart vara med älskling och låta helgen gå fort så jag kan få måndag! Vill ha socmötet nu så vi får veta vars vi står någonstans och jag vågar nästan inte ens hoppas för då skulle jag bara bli så besviken ifall vi inte skulle få en lägenhet men men vi ser väl vad som händer helt enkelt.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: