tralalalala
2009-06-28 / 23:22:22 / Min vardag

var ett tag sedan jag skrev nu men det har ju varit kanon väder! Jävligt varmt man börjar ju svetta så fort man kliver ut från  dörrn, men man ska väl inte klaga, hoppas att lillpyret vill kika ut snart så jag slipper gå om kring såhär nu i värmen för det tar verkligen! Ja vad har vi gjort i helgen då? Vi har varit hos min mammas ex Ulf och badat eller mattias har badat jag backade ur och doppade bara fötterna haha. Fast färg har jag fått på mig! Imorgon så blir det möte med våran handläggare igen för att delvis träffa hennes vikarie som vi ska ha medans hon är på semester. Efter det så kommer jag och mattias "skiljas" åt, han till husum och jag hem till mig, för att checka det sista med packningen och på onsdag så blir det flytt! Vet inte om jag kommer kunna blogga så mycket i framtiden eftersom att vi inte kommer ha något internet fast grannen kanske har så man kan snylta hehe. Vi märker väl men när lillpyret kommer så sätter jag lösenord igen och det kommer vara samma som förut, kommer även sätta lösenord på min bilddagbok fast säger till innan så ni vet iaf.


ja nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva men skriver nog imorgon och berättar hur min dag har varit.

2 Kommentarer
Emma:

Nej men vad tråkigt med lösenord, jag vill ju kunna följa dig och matte ju! :)

men förstår att du inte vill att alla ska läsa förstås!



SKRIVET DEN: 2009-06-29 KL: 01:14:47 URL: http://beffa.blogg.se/
Nathalie:

det är bara fråga mattias efter lösenordet på msn, han kan det så :)



SKRIVET DEN: 2009-06-29 KL: 12:09:49 URL: http://ungmammanathalie.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: