spring hit och dit.
2009-07-01 / 00:34:46 / Min vardag

 Dagen började med att jag klev upp klockan nio för att äta frukost och allt sådant och vid halv tio ungefär så bar det av mot ö&b. Där mötte jag mattias och våran stödperson och vi började shoppa det vi skulle. När vi var klar där så for vi till jysk och köpte grejjor som örngott och liknande sen så gick vi över till rusta för att dom skulle ha en billig micro där sas det men så var det inte så vi for tillbaka till ö&b och köpte oss en micro där. Efter att vi köpt allt som vi skulle så for vi till lägenheten och dumpade allting där med en gång och sedan in till stan där vi skulle gå till Ulrika för att lämna kvittona på det vi köpt för att få ersättning eftersom det var dom som skulle stå för det. Sen efter det gick jag och mattias till banken och mattias betalade bort hyran, så nu är det gjort, mycket skönt. Efter det tog mattias bussen hem och jag gick till arbetsförmedlingen för att träffa min mor och min bror. Efter en lång väntan på att min bror skulle bli klar så for vi till vivvi och fick massa grejjor av henne till lägenheten sen bar det av till morfar och checkade läget där lite granna. När vi var klar där så var klockan då halv fem och eftersom det bara var jag och min mor som skulle äta hemma så bestämde vi oss för att unna och och käka ute, så vi for till målet och det fick bli våran middag idag. Sen kom vi hem och jag började packa ner alla kläder som skulle med till lägenheten och packade ner kläder som jag inte skulle ha kvar. Sen for vi till min moster en sväng för mamma skulle ha hjälp med massa sakor så tog mig en paus och följde med. Sen ringer mattias och säger att han och hans far ska börja packa in i lägenheten redan idag vilket dom har gjort nu så det underlättar lite grann imorgon.

Så nu sitter jag här och skriver, finns mkt detaljer och grejjor och det är synd att jag inte blivit klar förns nu annars hade jag skrivit mer fint än vad jag gjort nu, men fick lov att skriva någonting eftersom jag inte vet när jag kommer skriva nästa beroende på nästa gång jag kommer åt en dator. Men nu måste jag verkligen sova om jag ska klara av morgon dagen. Föresten så går jag också in i vecka 38 idag men har ingen ny bild för kameran är nerpackad så det får bli som det blir denna gång.

nej nu ska jag ta mig till sängen och sova, för det behövs verkligen efter denna dag plus att jag ska orka med imorgon.


2 Kommentarer
Beffa:

Lycka till med flytten imorrn, jag har också flyttpackat idag! kramar!



SKRIVET DEN: 2009-07-01 KL: 01:17:26 URL: http://beffa.blogg.se/
Nathalie:

Tack så mycket och detsamma :)

kramar!



SKRIVET DEN: 2009-07-01 KL: 10:48:39 URL: http://ungmammanathalie.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: