Sommarlov i 1 år & 2 månader
2009-06-12 / 18:57:39 / Min vardag

just nu sitter jag här och skriver av mig lite medans mattias sitter och spelar gitar hero.
Idag så började dagen med att vi klev upp vid halv åtta och tog bussen till stan kl halv nio och inväntade att klockan skulle bli kvart i tio för att skolavslutningen började då. Så satt vi och lyssna på det och när det var slut samlades vi i vårt klassrum och fick fika och betygen. Hade bara g i engelska, naturkunskap och matte men lika nöjd är jag för det för satsade bara på matten, svenskan och engelskan så, ska ju enda byta linje efter jag varit mammaledig. Sen så såg vi på när bror sprang ut eftersom han tog studenten, så grattis till honom! och efter det gick vi till staden och sen åkte vi till coop med mattias farfar och sedan till husum. Vid 2 tiden ungefär så var vi hemma här i husum och har städat undan och så nu har jag sommarlov i 1 år och två månader haha, men nu till det roliga,

VI FICK LÄGENHET!!! :D
En tvåa i gullänget var vi fick för info, vet dock inte på hur många kvadrat eller när vi får den utan det får vi reda på måndag så nu längtas det tills på måndag, haha. Men nu kan man iaf sova i lugn och ro utan att behöva fundera på om vi får eget eller om vi måste bo kvar hemma och trängas, så det känns grymt skönt! Har varit en riktigt bra dag och vi har inte kunnat sluta tänka på att vi fått lägenhet och har börjat planera lite smått så riktigt skönt känns det iaf.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: