peppad inför mötet med soc :D
2009-06-18 / 13:09:47 / Min vardag

Igår så tog jag en fika med en gammal kompis till mig och det var riktigt trevligt, vi pratade om gamla minnen sedan man gick på högland och mycket mer. Sen så kom älskling hem till mig igår vid halv 5 tiden och vi gick till öb och kollade lite på möbler och allt som finns där. Sen tittade vi på lite tv sen sovde typ.

just nu sitter jag och ska börja packa inför att fara till husum, ska fira midsommar där med älskling, daniel, johanna och helena. Helle är nu hemma från turkiet :D Sen klockan halv 3 ska vi ta bussen in till stan för att sedan klockan 15.00 ha möte med soc! Få se lägenheten och få veta när vi får flytta in och så. Sen eftersom jag inte är 18 ännu så kommer vi ha en handläggare som hjälper oss med ekonomin och så, så vi inte står utan mat i 1 vecka eller så. Så det känns riktigt skönt faktiskt, vi ska iaf ha henne fram tills att jag är 18 år, sen får vi se. sen efter mötet ska mattias på bolaget och sen ska vi handla sen till husum. så skriver säkert lite mer ikväll :)

1 Kommentarer
Evelina:

glöm inte skriva ett sms när ni har varit hos soc :D<3



SKRIVET DEN: 2009-06-18 KL: 13:56:13 URL: http://evestrandberg.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: