mycket att tänka på egentligen.
2009-06-25 / 22:13:59 / Graviditet

igår gjorde jag inte allt för mycket, vi fick reda på att vi visst måste betala hyran själva så nu kan vi inte inhandla lika mycket grejjor som vi hade tänkt att göra och som egentligen verkligen behövs och skulle vara skönt att bara släppa bort från axlarna men så blir det inte. Och idag så var det tänkt att minsta lillasyster angelina skulle komma hit men jag och mamma for ut till stugan istället och det var mysigt, blev bjuden på mat och så! Sen när vi kom hem därifrån så har jag bakat sockerkaka och sedan rensat min garderob, vilket min andra syster hjälpte mig med så hon kunde ta kläderna jag inte ville ha. Sen efter det har jag bara latat mig framför tv:n och kikat runt lite på internet. Egentligen skulle jag packa BB-väskan men jag gör det efter helgen då vi har tänkt att köpa in nå bodys till lillpyret imorgon.

Imorgon så blir det att fara till barnmorskan, ska vara där halv 12 och självklart ska mattias med som vanligt! Vill inte gå dit utan honom, hehe. Sen så vill han jämt följa med också så det är kanoners :) Sen efter det har vi tänkt att gå ner på staden en sväng och sedan gå och checka runt på hamnfesten, kanske hittar någonting roligt vem vet.

Annars vet jag inte vad som händer i helgen, på måndag får vi nykeln till lägenheten iaf så vi kan börja flytta in när vi vill på onsdag, sköönt!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: