min framtid planeras med mattias.
2009-06-10 / 15:01:02 / Graviditet

jadu vad gör man, skit väder är det ute också. Fast jag tycker också att det är mysigt när det regnar men det känns mer som höstväder än att det är sommar. Har inte varit på skolan igår eller idag för det är grymt onödigt för mig sitta och kolla på när dom har brännbollsturnering och grejjor, ger ju ingenting för mig. Sen imorgon ska jag inte heller fara för då ska vi se på film på förmiddagen och sen slutar vi, det kan jag ju göra hemma. Så jag och mattias ska ta tio bussen imorgon från husum och fara upp till sjukhuset eftersom vi ska till barnmorskan också har jag ju tandläkarn också, usch. Men får det ju överstökat iaf. Sen efter det ska vi hem till mig för vi får ju hem papperna om utredningen idag så vi ska läsa igenom det sen på fredag får vi svar om vi får lägenhet eller inte! Håller verkligen tummarna för det för man är mer som en familj istället för att trängas i ett rum, alla hör väl hur det låter, inte kul... Sen kan man ha sina egna regler och bevisa att man kan bara man vill. Tänk för lite mer än ett år sedan så blev jag och mattias tillsammans och aldrig att jag skulle kunna tänka mig att nu efter lite mer än 1 år så är vi snart en familj, kanske bor tillsammans, delar på våra kostnader och allt som räknas in. Jag längtar ihjäl mig tills lillpyret kommer ut och jag skulle inte kunna tänka mig någon annan än mattias som pappa, han kommer göra det så in i nordens bra, plus att han stöttar mig upp till 110 % och han lyssnar verkligen på mig när jag har något att berätta plus att han förstår mig. Han kan mig typ utantill nu, han ser när jag är trött, han ser när jag inte vill, han ser att något är fel, han ser när det är någonting jag vill göra eller ha. Han förstår mig helt enkelt. Han får mig att må så jävla bra, jag är den lyckligaste tjejen i hela världen. Så jag kan inget annat än att se framemot på vad som kommer hända, jag planerar min framtid med honom.


Sen har jag dessutom fått reda på vilka som är mina riktiga vänner också. För sen jag har blivit gravid och inte kan supa och inte göra så mycket för att jag inte har orken så har dom slutat höra av sig, tänker inte nämna några namn utan tycker dom borde ta åt sig och veta, sen så skulle ni bara våga komma sedan och gullegulla bara för att lillpyret har kommit ut, bara så ni vet, ni som känner att ni gjort nått, ta åt er annars inte.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: