LÄGENHET TACK!
2009-06-07 / 21:21:21 / Min vardag

Dagen började med att jag och mattias klev upp vid 12 tiden så fikade vi och så sen gick vi bort mot lekparken för att leka lite med angelina och wilma hehe. Vid 4 tiden nångång så käkade vi middag sen vid 6 så for vi och kollade på när Evelina hade match, tyvärr så gick det inte så bra för dom utan dom förlorade med 2-7. Men det var skönt att göra någonting annat än att bara sitta hemma. Så när matchen var slut så tog vi en promenad hem fast Angelina stannade med cykeln hela tiden för att plocka blommor men till slut så var vi framme. Sen har vi direkt inte gjort så mycket mer drömt oss bort om en lägenhet kan jag iallafall också har vi legat och kollat efter barnnamn så får se vad vi bestämmer oss för.

Jag och mattias kommer nog ligga sömnlösa inatt haha. Mattias ligger och drömmer sig bort om en tia i lägenhet han! haha dröm vidare. eller så kommer han inte kunna sova pga mitt snarkande men det lider ju inte jag av haha. Men får ju ta och skriva imorgon om hur det gick och vad som sas på socmötet, tycker ni kan hålla tummarna för oss :D



1 Kommentarer
Helle:

ALLA TUMMMAR UPP (Y) :)



SKRIVET DEN: 2009-06-07 KL: 23:43:35 URL: http://thahelle.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: