everything happends for a reason
2009-06-01 / 13:11:50 / Min vardag

hem resan igår gick väldigt bra, känns som om det gick mycket fortare än på vägen ner, så känns det alltid undra varför? kanske för att man är så himla less och bara vill hem. Hann ju iaf med en sista shopping runda så köpte jag två par skor och tunika och mamma köpte en skinnjacka till mig! riktigt riktigt bra. Var hemma ungefär halv elva igår kväll och jag verkligen kände hur skönt det var att vara hemma, tror nog inte jag skulle vilja bo i sthlm utan jag trivs i lilla övik jag. Det som fattas nu är bara att jag ska få träffa älskling vilket jag troligtvis får göra imorgon hoppas jag på. Sen så igår märkte jag att jag fått brev från soc och vi ska ha möte den 8 juni kl 10.00 så får hoppas på att vi får reda på om vi får en lägenhet då eller inte fast det tror jag eller hoppas jag iaf.

Just nu så har engelska och har ingen jobblust alls. Nu när det bara är 9 skoldagar kvar så känner man verkligen inte orken till att göra någonting och man känner bara hur det närmar sig att lillpyret ska komma! Som jag nämnt förut så längtar jag verkligen till att få ta allt ansvar och allt sånt. Hade också möte med min mentor, rektorn, skolsyster och mamma idag om att jag ska få ta ett studieuppehåll i ett år så nu har jag det avklarat också, så jag kommer få ett väldigt låångt sommarlov, hehe. Skönt om jag får säga det själv.

Sen nångång i veckan ska vi ta och hämta ut gratis grejor vi fått av babyproffsen också ska vi kolla lite på skötbord och så, så det blir nog nice det. Sen efter skolan ska jag klippa mig också behövs verkligen för mitt hår är så slitet så det ska bli skönt. Sen när jag kommer hem ska jag ta och knäppa kort på grejorna jag köpt i sthlm så får ni se dom också.


nej nu ska jag försöka göra någonting nyttigt fast det lär väl inte hända. Längtar tills skolan slut och sen då jag varit mammaledig och börjar skolan igen så har jag ju iaf valt vad jag vill gå och kan vara mer allvarlig i skolan istället.

4 Kommentarer
Sluta röka!:

Du kommer ångra dig för evigt om du skadar din bebis.



http://www.slutarokalinjen.org/



SKRIVET DEN: 2009-06-02 KL: 09:15:56
Nathalie:

alltså varför bryr du dig?

du behöver inte lägga dig i överhuvudtaget, jag vet att jag kommer att ångra mig men när jag har försökt allt så finns det ingenting mer att göra.

Sköt ditt eget och låt mig sköta mitt.



SKRIVET DEN: 2009-06-02 KL: 14:30:38 URL: http://ungmammanathalie.blogg.se/
madde:

vad och varför har du fått grejer från Babyproffsen? :)



SKRIVET DEN: 2009-06-02 KL: 18:38:04
Nathalie:

när man väntar barn så får man en gratis "startbox" av dom. och det var blöjor, en papperskorg man lägger blöjor i som är luktfri, haklapp, tvål, en napp, inlägg till brösten, tidningar och så :)



SKRIVET DEN: 2009-06-04 KL: 16:05:21 URL: http://ungmammanathalie.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: