barnmorskan
2009-06-11 / 22:33:33 / Graviditet

idag så tog vi som sagt 10 bussen in till stan och vid halv 12 så skulle vi vara hos barnmorskan. Nu har jag gått upp cirka 20 kilo och jag som aldrig ens vägt över 60 haha. Vägde då 54 kilo innan graviditet och nu väger jag ca 72 kilo. Sf-måttet låg på 36 cm så låg lite över kurvan men det gör inget. Lillpyrets hjärtslag slog 152 slag/minut, också skrev vi som en "önskelista" till förlossningen och jag önskade att få ett rum med badkar, önskade inga bedövningar utan det ser vi ifall jag vill ha då istället. Så var jag hos tandläkarn också och det gick bara bra, lagade ett hål så nu är det bortgjort,

imorgon så får vi reda på om vi får lägenhet eller inte iaf och nu ska jag gå och borsta tänderna för älskling väntar på mig sen ska vi mysa och sova :) så det blev ett kort inlägg idag men info kommer imorgon om vi får lägenhet eller inte.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: