bara fredag i mitt huvud känns det som!
2009-06-09 / 21:16:24 / Graviditet

just nu så sitter jag och mattias ute på altan och stormtrivs! Sitter och lyssnar på musik och umgås lite, blivit riktigt mysigt här ute nu när dom har renoverat och haft sig. Annars idag så har vi inte gjort så mycket. Igår då jag följde med honom för att spela discgolf så fick jag "lite" foglossningar så jag somnade gott sedan iaf. Annars så sitter jag och längtar tills på fredag och det gör nog mattias med plus att vi får sommarlov då också! Haha jag kommer få sommarlov i 1 år och två månader inte helt fel det inte :D Riktigt skönt att få komma bort från skolan, kommer nog ta den mer seriös när jag börjar igen. Så kommer stanna kvar i husum tills på torsdag, så på torsdag tar vi 10 bussen in till stan också vid halv 12 så ska vi till barnmorskan och efter det så ska jag vara hos tandläkarn och mattias ska på miroi. Sen så kommer vi fara hem till mig och sova där tills på fredag så får jag ta med mig lite rena kläder upp till husum också ska vi på skolavslutningen och Jimi (min bror) tar studenten också. Sen far helle och jessica utomlands imorgon, lite avis är jag nog fast inte det roligaste att fara utomlands när man är gravid inte så skönt att vara i värmen då faktiskt..

sen så går jag in i vecka 35 idag. har dock ingen ny bild på magen eftersom jag är i husum men det kan fixas.

I vecka 35 är medelkroppslängden 47 cm från hjässa till häl och barnets medelvikt är 2600 gr. Huvudets omkrets är 33 cm. De flesta barn ligger nu i rätt ställning inför födseln, med huvudet neråt.
Navelsträngen är tjock som en tumme och cirka 50 centimeter lång.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: