baaasket.
2009-06-13 / 15:45:25 / Min vardag

idag så klev vi upp vid halv 11 och åt frukost och så sen så har vi spelat lite kort med daniel (mattias bror) och hans tjej johanna. Sen nu för ett litet tag sedan for dom in till stan men ska komma tillbaka senare så ska vi grilla, gottgott.. Så just nu sitter mattias och spelar gitar hero, han har blivit lite små kär i det spelet nu tror jag. men iaf väntar på att han ska spela klart den här låten sen ska vi ta något lätt att äta så vi inte hungrar ihjäl eftersom vi inte ska grilla förns ungefär sju typ. Så efter att vi ätit något ska vi gå till husumskolan tror jag och spela lite basket, länge sedan man spelade det nu, var förra sommaren någon gång har jag för mig så jag ska spöa han i basket hehe. Annars ikväll lär vi säkert spela lite kubb eller mysa bara, vi inväntar fortfarande måndag haha!

men nu ska jag dra mig vidare kanske bjuder på ett till inlägg ikväll, vi märker väl.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: