37 dagar kvar!
2009-06-06 / 15:02:06 / Graviditet

igår så gjordes inte allt för mycket, var på skolan till klockan 12 så tog jag bussen till höglandskolan och kollade på niornas avslutningskonsert. Den var väl okej tyck jag. Annars så tog jag tio över två bussen hem så satt älskling på bussen då vi kom hem gjorde vi inte så himla mycket såg på tv. Sen vid fem eller nått så gjorde vi tacos och Lilan och Evelina klagade på att det var starkt men det är bara dom som är känsliga haha. Sen blev det tv tittande resten av kvällen.

Idag så klev vi upp ungefär 10 och fikade och så sen vid 11 så bar det av till gullänget för att Evelina skulle sjunga och duktig var hon. Sen efter den så for vi in till stan för att Angelina skulle ta hål i öronen och det gick bra än fast hon tyckte att det gjorde ont hehe, men hon var duktig. Sen for vi till willys och köpte godis. Så skulle mattias köpa vattenmelon och honungsmelon och sen ramla en vattenmelon ner på min tå och det gjorde ont hehe. Den gick sönder så vi smög därifrån till kassan haha. Sen ikväll så lär vi väl bara se på film/tv eller något liknande, vi inväntar på måndag så vi kan få ha vårat socmöte vettja, skulle inte sitta så fel.



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: