29 dagar kvar till BF
2009-06-14 / 16:31:08 / Graviditet

det blev ingen basket igår för vi blev för lata för att gå till husumskolan så vi spelade lite kubb och kort istället. Sedan inväntade vi att daniel och johanna skulle komma så när dom kom hade jag och mattias gjort maten och det blev fläskfilé och potatisgratäng, mycket gott. Annars gjorde vi inte så mycket mer och idag har vi inte gjort någonting. Suttit framför datorn och nere i altanrummet, finns ju ingenting att hitta på nu när det regnar men det är mysigt att sitta ute i altanrummet iaf.

Kan knappt böjja mig ner när jag tex ska ta på mig sockar eller liknande, det tar bara stopp haha. Rätt så irriterande faktiskt för man känner sig så handikappad men det ordnar sig nog. Vill ju att det ska bli måndag efter klockan två så vi får reda på när vi kan få flytta in i lägenheten och hur stor den är osv. Man känner ju att man vill bara att allt ska hända på en gång men man får väl ha lite mer tålamod, nu har vi ju iaf svaret om att vi fått en lägenhet så det slipper vi beskymra oss om. Vi har ju satt önskemål om att helst bo i tex gullänget eller husum, inte bjästa eller så och som tur var så fick vi i gullänget, det känns verkligen skönt. För skulle vi fått en i husum hade jag inte vågat ta mig någonstans pga att jag inte gillar bussarna som är i husum iaf inte när man har barnvagn med sig, då skulle jag jämt vilja ha med mig mattias så det är skönt att vi fick där iaf, mycket mycket bra.


Känner att jag inte har så mycket att dela med mig av eftersom vi inte direkt gör någonting heller för det är så dåligt väder och vi orkar inte direkt hitta på någonting då så det blir bara att ta det lungt, just nu öser det ju bara ner regn och sammanlagt så har det varit uppehåll kanske 1 ½ timme sen klockan 7 imorse så att inge roligt väder iaf. Inte så bra start på sommarlovet tycker jag, men sånt man får leva med.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: