14 dagar kvar till beräknad födelse!!!
2009-06-29 / 23:58:00 / Graviditet

ja vad har gjorts idag? Jag och mattias klev upp vid 11 tiden och fikade och så sen så inväntade vi bara att klockan skulle bli ett så vi kunde fara till stan med bussen. Klockan två så hade vi möte med våran handläggare och vi fyllde i så att vi fick tv-linsensen (stavning? hehe) och sedan for vi bort till gullänget och hämtade nyklarna till lägenheten så nu har man dom :D Sen for vi tillbaka och kollade över hur mycket pengar vi hade och hur mycket som skulle ryka efter att vi betalat allt vi ska och så fick vi reda på att vi ska få en liten slant för att köpa en del grejjor till lägenheten så det ska vi göra imorgonbitti. Så klockan 10 imorgon ska jag vara vid ö&b så kommer mattias och våran handläggare vara där så ska vi shoppa lite sen efter att det är klart ska jag och mamma till min morfar och efter ska vi vidare sen blir det hem och packa det som jag har kvar och på onsdag blir det flytt!


men nu måste jag gå och lägga mig så jag inte somnar vid datorn och så att jag orkar kliva upp imorgon!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: