1 juli nästa, tack!
2009-06-18 / 23:36:21 / Min vardag

är nu i husum hos älskling och helle följde med oss också, trevligt trevligt. Vi har sett på unga mödrar också har vi spelat kort ute i altanrummet som vanligt haha. Sen nu så sitter älskling och helle och spelar gitar hero och jag sitter här och nördar hehe. Annars idag på mötet så fick vi inte se lägenheten för den var inte tillgänglig och vi skulle egentligen skriva kontrakt också men dom hade skrivit fel personnr på älskling så vi ska ta det på mötet med våran stödperson som ska hjälpa oss med alla papper och grejer. Så den 1 juli blir jag och älskling gullängetsbor och vi kommer bo på rundvägen! 59 kvadrat var det också på lägenheten föresten. Så nästa vecka är det bara att börja packa ner grejer till lägenheten och så, endast 1 vecka och 6 dagar kvar till flytt! Känns verkligen skönt att vi kommer att ha eget och ha våra egna regler men självklart så kommer jag sakna min mor upp till tusen och för att inte tala om mina syskon men som tur är så kommer jag träffa dom ändå, ofta också hoppas jag. Så är det massa papper vi måste fixa också så att vi kan söka om försörjningsstöd och annat som vi ska ha. Så lite stressigt är det men det klagas inte! Tänk jag och älskling ska bli sambos, riktigt coolt om ni frågar mig :)

nej nu ska jag väl vara lite social med älskling och helle så skriver jag nog mer imorgon :)

4 Kommentarer
Boll:

Åh så skönt att ni fick lägenheten och vad snart ni får flytta! Jag flyttar också 1 juli så det är dags att börja packa för mig med! :)



SKRIVET DEN: 2009-06-20 KL: 08:30:23 URL: http://beffa.blogg.se/
Nathalie:

ja verkligen riktigt skönt :)

jasså? vad kul.

drygt att packa dock hehe.



SKRIVET DEN: 2009-06-20 KL: 20:40:03 URL: http://ungmammanathalie.blogg.se/
Evelina:

jag kommer sakna dej!<3

jag kommer att komma och hälsa på när du minst annar det ;p

hahaha<3<3



SKRIVET DEN: 2009-06-29 KL: 16:05:38 URL: http://evestrandberg.blogg.se/
Nathalie:

jag kommer sakna dig med (:

klart du ska hälsa på :D <3



SKRIVET DEN: 2009-06-29 KL: 20:21:23 URL: http://ungmammanathalie.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: