tiden har gått fort.
2009-07-11 / 23:58:54 / Graviditet

igår så var jag hos barnmorskan och allt såg bara bra ut. SF måttet låg på 37 cm och lillpyrets hjärta slog 156 slag i minuten. Sen efter att jag och mattias varit där så gick vi ner till stan i spöregnet och mötte upp jessica och helle. Mattias gick till miroi för att snacka där så gick jag till banken. Skulle kolla med dom om jag kunde få internet bank så jag kan föra över och betala räkningar men nej, man måste vara 18. Så jävla löjligt tycker jag. Mitt konto, mina pengar? aja, har ju iofs inte så länge kvar tills jag fyller år men har ju ändå räkningar och shit, men jag och mattias löser väl det på ett eller annat sätt. Efter att jag var klar på banken och mattias på miroi så gick vi alla till ica för att inhandla tacos, dricka och nått gott att äta. Så for vi hem till mig och mattias och började göra iordning maten osv. Sen kom jessicas pojkvän och vi åt tacos och spelade sällskapspel och så, var riktigt trevligt. Vi gick och la oss vid 12 tiden men mattias kunde inte somna förns vid halv 4 ungefär för att jag snarkade så jävulskt, stackare haha.

Vaknade väldigt sent, klev upp vid halv 1 eller något sådant, inte bra. Tycker inte om att sova bort hela dagarna faktiskt. Men allafall så diskade jag undan all disk och mattias städade undan, dammsugade och så eftersom hans bror och flickvän samt deras barn skulle komma på besök och då kan det ju inte se ut hur som helst, hehe. Efter att dom varit på besök så kom min mor förbi med väskor som vi kunde packa kläder i eftersom vi far upp till nordmaling med henne på tisdag. Sen har vi fått besök av mattias mor samt hennes hund gismo annars har vi bara legat och degat framför tv:n, lär väl bli samma imorgon, fast vi ska ner till tvättstugan och kolla om dom har någontvätt tid imorgon så att vi kan tvätta undan lite innan vi far till nordmaling.


Endast 2 dagar kvar till beräknad födelse och så vitt jag känner så vill inte lillpyret komma ut ännu iaf. Tråkigt men samtidigt så kan h*n få vänta tills på tordag då öviks BB öppnar igen, men ah det återstår att se.

Nej nu ska jag mysa med min älskling som spelar tv-spel.

4 Kommentarer
Monika:

Önskar er lycka till ! Jag tror det blir en tjej !!

Monika



SKRIVET DEN: 2009-07-14 KL: 09:49:09
Cilla:

Det där med internett banken lät konstigt.

Vilken bank har du?

För jag ha inte fyllt 18 än och jag har fixat internett bank ändå.



SKRIVET DEN: 2009-07-15 KL: 01:02:12
Nathalie:

Svar monika: tack så mycket :)



svar cilla: jag vet, skit cp:et. Jag har swedbank,



SKRIVET DEN: 2009-07-16 KL: 01:15:30 URL: http://ungmammanathalie.blogg.se/
Beffa:

Ja jag tycker också det lät konstigt med internetbanken, jag hade också den innan jag fyllde 18. Knäppt! Fast vissa får ju inte Visa kort innan dom fyller 18 medans andra får det också. Tror bankerna verkar göra olika till olika personer. Surt!

Hoppas allt går bra för er! :)



SKRIVET DEN: 2009-07-16 KL: 15:26:20 URL: http://beffa.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: