min mamma 40 år igår.
2009-07-05 / 17:40:19 / Graviditet

så vad har hänt sedan jag sist skrev?

Vi har iaf fått ordning i lägenheten nu, det enda som ska göras är att ta bort alla kartonger som vi har i vardagsrummet men annars är allting klart och det känns skönt. Jag trivs väldigt bra här med min sambo. Haha har börjat älska att kalla mattias för sambo faktsikt, låter lite coolt enligt mig haha. Allafall så i fredags så gjorde vi inte allt för mycket, njöt av att bo tillsammans med varanda och så. Sen igår så fyllde min mamma 40 år så vi for först in till stan och köpte blommor och en vindunk till henne sen for vi till arnäsvall. Där blev det att vi åt kycklingsallad, glass och massa godis. Vi var där till 9 någongång tror jag då vi åkte hem med min brors tjej samtidigt som hon skjutsade roger och mamma. Sen då vi kom hem så började det en film kl 10 ungefär så satt vi och kollade på den, eller mattias somnade på soffan i mitt knä, sötnosen. Vid halv 1 tror jag så gick vi och la oss. Idag klev vi upp vid elva fikade och så, sen så igår tog jag med mig mammas kokbok så jag började skriva av recept därifrån och vid 2 tiden så kom mamma, mina systrar Evelina och Angelina samt min kusin Wilma och hälsade på, vi bjöd på kaffe, saft, kakor och sockerkaka, mums. Efter att dom farit vid 3 tiden typ så latade jag mig vid tv:n och mattias vid datorn. Sen började älskling laga mat åt oss vid halv fem och nu sitter jag här och skriver. Ska även packa BB-väskan idag har jag bestämt mig för. När jag har läst andra mammabloggar så har dom packat den typ 3 veckor innan och här sitter jag 8 dagar ifrån beräknad födelse och har bestämt mig för att börja packa den, hehe. Lite komiskt tycker jag.

Ikväll lär det inte hända speciellt mycket, lär nog bli att vi latar oss framför tv:n och bara rår om varandra.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: