Lucas är världens lugnaste
2009-08-01 / 00:46:57 / Lucas 0-6 månader

jaha vad har man gjort idag då? Faktiskt inte mycket alls, Lucas och jag är ju som sagt och campar med min mor mfl. Det regnar, regnar och regnar så det finns ju inte så mycket att göra ju. Mattias kom förbi en sväng idag med lerstrand, var underbart att träffa honom än fast jag bara varit utan honom sen i onsdags men man känner saknaden, verkligen. Sen så kommer ju han upp på söndag så det är inte så länge kvar, vilket känns skönt. Vill att han ska hålla om mig när jag somnar, är ju inte likadant som att sova med lucas, han kan ju direkt inte hålla om mig haha. På tala om lucas så har han varit jätte snäll idag, som vanligt. Har tur jag, för lucas gråter nästan aldrig förutom när han är hungrig eller om han är jätte jätte trött så det är skönt, så vaknar han bara 2 gånger på natten eller ah vid 2 och sen 6, så jag har riktigt snäll son jag, stolt.

Nu har iaf lösenordet kommit upp på bloggen som ni märkt så därmed tänker jag bjuda på en bild på lucas.



Sen så fort jag har sladden til kameran så kommer lite bilder från förlossningen därmed en förlossningsberättelse, ska bara ha tid att skriva till en men det ska nog gå att ordna eller hur? hehe.

Nej nu ska jag sova så jag får lite sömn i mig annars kommer det sluta illa imorgon behöver all sömn jag kan få.
godnatt allihopa

3 Kommentarer
Rebecca:

Vilken liten sötis! Du måste vara stolt ;) Tack för lösenordet förresten!



SKRIVET DEN: 2009-08-01 KL: 11:55:47
Anonym:

Gud vad söt, härligt med bebisar :):)



SKRIVET DEN: 2009-08-01 KL: 18:11:24
helle:

du borde göra en ny kategori för förlossningen eller nått sånt :P blir ju lite lättare om man vill kolla tillbaka. PUSS;O



SKRIVET DEN: 2009-08-02 KL: 20:20:12



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: