ingen bebis ännu :(
2009-07-16 / 01:19:20 / Graviditet

Sitter just nu på sängen i husvagnen och ska väl egentligen sova. Men mattias, bror och min syster håller på att basta och bada så håller på se om jag orkar hålla mig vaken tills mattias kommer tillbaka, dock så är han ju full så då tar ju allting dubbelt så lång tid haha. Men han måste ju få roa sig än fast jag inte kan eller hur? Dock ingen bebis än, vilket suger vill ju att h*n ska komma ut nu, efterlängtad är h*n kan jag ju vilja lova! Annars har det inte hänt så mycket faktiskt har spelat kort och lite annat. Finns inte så mycket att göra när man campar särskillt inte när det är skitväder men umgås är ju alltid trevligt.

Ja vet inte riktigt vad jag ska skriva faktiskt, tyck,er mattias kan komma nu så jag kan få somna i hans famn, alltid lika mysigt. Sen tycker jag också att lillpyret kan komma ut och säga hej till världen, eller vad tycker ni? :D

1 Kommentarer
LunkTheRunk:

Ja nu är de faktiskt tid att han hälsar på oss, nu nu nu :D



SKRIVET DEN: 2009-07-16 KL: 14:47:42



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: