hej och hå, nu händer det väl nått iaf.
2009-07-21 / 15:01:10 / Graviditet

00.10 inatt så gick vattnet, så vid 00.30 for vi från nordmaling in till öviks sjukhus men blev hemskickad vid 3 tiden för jag inte hade några värkar. Så vi for hem till mamma i arnäsvall för att få oss någon sömn. Vid nio tiden så ringde jag in till förlossningen igen och fick prata med en barnmorska, det bestämdes att vi skulle komma dit vid 13.00. Så sovde vi vidare tills det var dags att fara in igen. När vi kom dit igen så checkade dom läget och sen fick vi fara hem igen! Dessa värkar vill verkligen inte starta igång för mig, haha. Så händer ingenting idag så ska vi fara in klockan 8 imorgonbitti och sätta igång mig om jag uppfattade rätt, men ska ta en rask promenad med älskling och mamma och se om det vill sättas igång, kan ju alltid hoppas.


Nu har ni iaf en uppdatering om hur det går så jag får återkomma sen :) Så alldeless snart kommer lösenordet vara tillbaka.


4 Kommentarer
Beffa:

Hoppas att allt går bra och att värkarna kommer igång snart så ni får träffa ert lilla pyre! =)



SKRIVET DEN: 2009-07-21 KL: 18:18:12 URL: http://beffa.blogg.se/
Malin Vedin:

Du har inte fått eran lilla bebi än, jag längtar själv till att få läsa om bebisen. Såg att du tänkte fixa ett lösenord till din blogg igen tänkte om jag kan ta det så får jag vara med och läsa :D



SKRIVET DEN: 2009-07-21 KL: 20:35:25
Louise:

Grattis till lillen ! :) :)



SKRIVET DEN: 2009-07-25 KL: 11:14:12 URL: http://helpmehelpyou.blogg.se/
Rebecca (gamla grannen och barndomsvännen):

Oj men tusan vad spännande! Jag har följt din blogg nu ett tag och det skulle vara jättekul om man kunde få lösenordet och fortsätta följa dig :) Hoppas allt gått bra! Jag väntar med ett grattis tills det är bekräftat ;)



SKRIVET DEN: 2009-07-27 KL: 19:17:19



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: