ge mig jätte onda värkar och låt mig få våran bebis.
2009-07-19 / 20:20:45 / Graviditet

har inte hänt mycket alls faktiskt. Är ju fortfarande uppe i nordmaling och finns väl inte allt för mycket att göra här för att fördröja tiden. Vill ju att tiden ska rinna iväg så jag och mattias kan få våran bebis nångång och så vitt jag känner så är ingenting på g för det enda ställe jag har ont på är på svanken och det är ju inga förvärkar eller kanske..

Vi var ju hos barnmorskan också i fredags föresten och allt såg bara bra ut, ska dit igen på onsdag ifall inte lillpyret vill titta ut innan dess men det kan vi väl hoppas på att h*n vill. sen i lördags så var vi på marknaden i nordmaling och jag hitta ett par jätte snygga klackskor för 50 kr, som egentligen skulle kosta 450, så jag gjorde ett fynd. Sen så köpte mattias också ett par skor för det behövdes verkligen för han, också köpte han en t-shirt samt så köpte jag en klänning också som var yber sööööt!


jaja nu har jag väl inget mer vettigt att säga så håll tummarna att jag får jätte onda värker och att lillpyret vill komma ut :D

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: