första natten i lägenheten, avklarad.
2009-07-02 / 10:48:02 / Min vardag

igår blev det mycket farande hit och dit. Mattias och hans far kom till oss vid halv elva eller elva och började packa in alla mina grejjor som vi skulle ha med oss och efter att dom var klar så fick dom ta sig en halv timmes paus för det skulle komma nån till mamma som skulle köpa hennes kyl&sval så då fick dom svalka av sig lite. Sen efter det var över så for dom iväg och vi hämtade min bror för att få lite bärhjälp så for vi till lägenheten och dom bar in allting, jag har lite tur som är gravid jag och slapp bära någonting tungt haha! Medans mattias fick slita och bära och hålla på, hehe. Men efter att dom burit in allt så for vi till morfar och hämtade påsar med kastruller och allt va det nu va och spjälsängen och även ett köksbord och stolar. Sen for vi och lämnade det i lägenheten så var det bara handla kvar. Min mamma hade  ju då farit för hon började jobba kvart i två men så skjutsade mattias pappa oss på willys och vi handlade det vi behövde för några dagar framöver. Fast vi glömde dock oboy & margarin så vi åt middag klockan nio igår kväll hehe. Sen vart vi så lat så vi gjorde inte så mycket gjorde ordning sängen och bäddade den och plockade in lite i köket så vi har en del att göra. Men nu ska jag sluta lata mig här och hjälpa mattias att packa upp alla kartonger och sånt.

Föresten så kan jag sitta nu vid internet för att vi fick låna mammas mobila internet så får se hur länge vi får låna det, så ska uppdatera så gott jag kan :)

2 Kommentarer
Anonym:

hur känns det att du ska ha barn snart, roligt?:) Är du nervös inför förlossningen? Buh skulle jag varit ! :)



SKRIVET DEN: 2009-07-03 KL: 11:57:02
Nathalie:

jo det är verkligen roligt :)

jo nervös är jag alltid men får ta det som det kommer hehe.



SKRIVET DEN: 2009-07-03 KL: 18:42:02 URL: http://ungmammanathalie.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: