BF IGÅR
2009-07-14 / 12:49:16 / Graviditet

igår så var det BF. Alltså beräknad födelse men ingen bebis, utan jag gick på stan med mattias och sedan for vi upp till husum en sväng och hälsade på hans far. Efter det så tog vi bussen vid 7 på väg hem och sen gick vi från statiol norra och hem. Väl hemma så satt vi bara och kolla på tv sedan gick vi och la oss.

Idag så känns det inte som det vill komma någon bebis heller. Sitter och ska packa ner våra täcken och kuddar för vi ska nämligen följa med min mor, moster mfl upp till nordmaling och campa, så får se hur det går.

ja annars har jag faktiskt inte så mycket mer att skriva nu, kommer dock ha internet där uppe i nordmaling så jag kommer skriva. Nej nu ska jag gå och packa ner täcken och kuddar plus att jag måste packa klart BB-väskan som jag inte ens har gjort än, haha kanske är dags nu.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: