7 dagar kvar!!
2009-07-06 / 18:21:15 / Graviditet

idag så klev jag upp vid 11 tiden och fikade och så, sedan hände det inte så mycket. Var så uttråkad så jag följde med helle in till stan vid 2 tiden, mattias orkade dock inte följa med eftersom han inte är sånt stort fan av att gå runt på stan. Så inne i stan hittade jag lite bebis kläder, väldigt billigt så jag passade på. Sen försökte helle hitta en present till carro men det gick tyvärr inge vidare hehe. Vid kvart i fem så tog vi bussen hem och när jag kom hem så gjorde jag och mattias lite mat.


vet inte riktigt vad jag ska skriva har inte gjort så mycket. Vi har iaf våran första tvätttid imorgon mellan 13.00-16.00 hehe, så imorgon blir det till att tvätta. Sen ska vi handla lite mat också.

Föresten så är det endast 7 dagar kvar nu till beräknad födelse, shit kan ni tänka er, tiden bara rinner iväg och jag blir allt mer nervös, men det ska väl gå bra eller hur? hehe. klart det gör.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: