You can do it if you really want to.
2009-12-07 / 23:09:13 / Min vardag

Idag så började dagen med att jag och Lucas klev upp vid halv 11 ungefär. Lekte lite med Lucas och sedan åt jag frukost. Efter frukosten blev Lucas trött så han fick lite mat och sedan somnade han. Jag började städa lite grann och så sen blev det bestämt att jag skulle fara in till stan och köpa lite mat och belysning till granen. Sagt och gjort. Har inte gjort allt för mycket idag förutom att varit en snabbis på stan och sedan varit hemma och fixat lite och donat. Har inte direkt gjort så mycket hemma heller fast lite har jag fått gjort iallafall, hehe.
Lyxade till dagen med att äta fläskfilé och potatisgratäng för vi är så grymt less på makoroner och allt sådant.


Kommer nog inte börja träningen förns efter nyår, fick inget gymkort i födelsedagspresent (nog för att jag kunde ha köpt ett då men) men jag kommer få det i julklapp, har flörtat lite med mamma så jag vet helt säkert och jag är så dålig på att gå ut och gå när det regnar så att gå på gymet är mycket bättre, plus att Lucas kommer vara äldre så det blir lättare. Jag längtar för jag ska bort med magen jag har fått och lite där till. Så jag hoppas det kommer bli bra. Jag ska fixa det, jag måste fixa det så är det bara, vill få bättre självförtroende än vad jag har nu.

Allafall nu ska jag kika runt på internet, läsa lite bloggar och så sedan ska jag nog sova.



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: