You all need it even if it feels like you don't.
2009-12-04 / 11:14:10 / Min vardag

Lucas ligger just nu och sover och jag sitter här. Ska ta och äta frukost snart tänkte jag. Sedan ska vi in till stan för att handla lite mjölk och så. Skulle egentligen bara behöva vara hemma eftersom Lucas är så pass förskyld men vi behöver mjölk så vad ska man göra. Får hoppas att det inte blir värre bara. Annars så ska jag lätt se på idol ikväll samt så kommer min lilla syster Angelina hit efter hon har varit på kalas och ska sova över här. Det blir mys. Mattias jobbar hela helgen så han får man inte så mycket syn av nu för tiden, hehe. Fast det är hans sista dag på praktiken nu och sedan jobbar han bara extra lite nu kommer jag få se han mycket mer! Nog för att jag vill att han ska få jobbet och inte bara extra men skulle ju ljuga om jag inte önskar att han var med mig 24/7. Är ju hyffsat van med det än att han är borta från ca 09.30-18.30, ibland tillochmed till 19.40 på kvällen. Så honom saknar jag. Samt att vi har eller rättare sagt jag har skämt bort Lucas så han vägrar sova själv på nätterna och då blir det så att han lägger sig inte och sover förns jag gör det så jag och Mattias får ingen egentid med varandra så det ska bli ändring på. Men nu då han är så förskyld så får han ligga i mammas famn och sitta i mitt knä. Det tycker jag tillhör då småbarn är sjuk, man vet ju aldrig hur länge man får mysa med han sådär, snart så är han tonåring och är nästan inte ens hemma. Haha det går fort.

Imorgon ska jag ut, känner att jag behöver komma bort lite från verkligheten och unna mig själv lite. Man behöver en liten paus nu och då för att orka med, eller jag behöver det iallafall. Som tur är har jag min moder som alltid ställer upp för mig och det uppskattar jag verkligen, vet inte vad jag skulle göra utan henne. Får se om Mattias följer med, han jobbar ju helgen som sagt så vi får se hur han gör.


Nej nu ska jag ta och fika och göra mig klar.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: