MERRY CHRISTMAS!
2009-12-24 / 08:31:24 / Min vardag

Igår började dagen med att jag och Mattias for in till stan, gjorde lite ärenden och sedan tog vi oss en fika. Vid 3 tiden for Mattias iväg med Andreas för att handla lite på affärn inför morgondagen (idag) och jag och Lucas for hem. Tittade på one tree hill som gick på tv:n och sedan vid halv fem började jag och städa och tvätta. Var inte klar förns 11, halv tolv nångång! Det var så grymt mycket tvätt och jag hann inte torka allt så nu hänger det lite kläder här och var i lägenheten så än är jag inte klar. Där var min anledning till att inte skriva någon blogg igår, hade helt enkelt inte tid.

Så nu kommer den stora frågan. Vad gör jag uppe nu? haha. Alltid när det är något speciellt, att jag fyller år eller som i detta fall att det är julafton så vaknar jag jämt tidigt, spelar ingen roll när jag går och lägger mig, vaknar jämt tidigt. Klev upp vid kvart i åtta och har ätit lite frukost och kollat lite internet. Ska snart ta mig en dusch och sedan fortsätta lite här hemma så att det är fräscht tills man kommer hem efter jul. Vi ska nämligen till Mattias mamma vid tolv och fira jul där, sen vid 4-5 någon gång så drar vi till min mormor och morfar och firar resten av julafton där.


Känner mig faktiskt förvånadsfull pigg för att inte ha sovit så många timmar och en dusch på det här så kommer jag känna mig ännu piggare! Äh har inte så mycket mer att skriva så jag avslutar här så får jag önska alla en riktigt god jul!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: