Kärringen förstör igen
2009-12-09 / 11:52:35 / Min vardag

Igår så hände det inte allt för mycket. Jag klev upp vid elva, medans mattias och lucas sov vidare. (mattias var ledig från boom igår.) Allafall så satt jag och kollade på one tree hill och gossip girl medans dom låg och sov. Vid ca halv 2 klev dom upp och det innebar att det var endast en halvtimme kvar till Anita (läs kärringen) skulle komma. Mattias skulle ju städa för henne, vilket skulle vara sista gången vi skulle visa något för henne men nejdå!! Då säger hon att jag ska tvätta med henne en gång till!!!!! Bara för att vi inte sorterade tillsammans (det har jag gjort innan hon kom för att slippa vara med hon så länge) och för att hon sa att det var så stressigt och så ska det ju inte vara. Är hon dum i hela huvudet?! Seriöst, jag har visat för henne att jag kan tvätta så dra åt helvete. Men jag har inget annat val än att tvätta igen, jävla kärring. Finns inte ord för hur mycket jag stör mig på henne. Hon behandlar en seriöst som om man vore ca 7 år eller något. Så där förstördes min dag. Efter att hon och Mattias farit (mattias skulle ut på en jobb på sundskolan) så var jag bara hemma, lekte lite med lucas och kollade på tv typ..


Allafall idag så klev jag och lucas upp vid 10, halv 11 nångång och nu ligger han och sover igen. Ska kolla på 90210 och sedan ska jag och Lucas ner på stan. Vid halv 3 ska vi träffa Angelica och hennes dotter Ebba som är ungefär 2 månader yngre än Lucas tror jag. Sen efter att vi träffat dom ska vi hem och sedan fara och handla med mamma.

Återkommer senare.




är dom inte lika så säg? Mattias försökte göra samma min som Lucas.

1 Kommentarer
Jimi:

HAHAHAHa



SKRIVET DEN: 2009-12-20 KL: 15:31:44



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: