If you really want something, you can't have it.
2009-12-05 / 12:17:13 / Min vardag

Idag så började min dag med att Angelina och Lucas var vaken vid 7 på morgonen och båda var väldigt pigga. Huh?! Lucas som aldrig brukar vara pigg klockan 7 på morgonen men låg nu och tala hur högt som helst och var på topp humör. Allafall jag gick ut i vardagsrummet och satt på en film som Angelina och Lucas låg och titta på. Vid 8 så ropade Angelina och Lucas började vi otålig så jag tog honom och matade honom sedan så somnade han om och även jag. När jag och Lucas kliver upp vid 11 så ligger Angelina och sover, hehe. Och hon vakna bara för nån minut sedan. Så nu ska vi snart äta lite frukost så vi får någonting i magen. Sedan så kommer mamma hämta Angelina och Lucas vid halv 7 tiden efter att hon varit på hockeyn. Så ska jag och Mattias dra ut och ha lite kul, kan behövas ibland.


Igår såg jag på Idol och blev lite sur över att Tove inte kom vidare men det är som det är. Nu hoppas jag på att Erik vinner för han har verkligen grym röst enligt mig, äkta rockrösten <3 Innan jag träffade Mattias så lyssnade jag verkligen bara på hip hop och R&B och kunde absolut nästan inte lyssna på rock. Men nu (Mattias älskar rock för er som inte vet) så älskar jag rockröster inte så här skrikiga för sånna klarar jag verkligen inte av för jag måste kunna höra texten dom sjunger för att jag ska kunna lyssna på låtar. Allafall Erik har en typisk rockröst som jag ääääälskar. Så ja nog om idolsnacket, jag vill att erik ska vinna haha.

Nej nu ska jag ta och få i oss lite frukost så min mage slutar kurra någongång.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: