If you really want something, you can't have it.
2009-12-05 / 14:08:19 / Min vardag

Så frukosten satt fint, nog för att det ett litet tag sedan som vi åt men iallafall. Just nu så skulle jag egentligen behöva diska, men det är stort berg inne i köket med disk och när man ser den då ångrar man sig också går man och sätter sig här istället haha. Men ska försöka få bort det innan vi far ut íkväll. Vi ska ju nämligen ut ikväll och roa oss, jag kände att det behövde jag och såklart så ställer min kära mamma upp. Tur att hon förstår iallafall att man behöver lite tid för sig själva ibland och bara "glömma verkligheten" en stund. Inte som vissa andra som säger att man inte ska få roa sig då man har barn, men varför skulle man inte få? Livet är inte över bara för att man skaffar barn, livet har just börjat! Allafall, just nu så vet jag bara att det är jag, Mattias och Nathalie ska ut men det blir säkerligen fler. Det återstår att se, annars så gör det inte så mycket om vi bara förfestar för man träffar ju sedan mycket folk ute på krogen.

Mattias kommer hem om ca 2 timmar, mer eller mindre. Ska bada Lucas också för det behöver honom nog för att verkligen hatar att bada! Så fort man her ner tån i vattnet så skriker han verkligen! Men han behöver verkligen ett bad för han är så skitig och luktar kräk, haha. Sen ska jag försöka hinna hoppa in i duschen jag med så jag har det gjort innan Mattias kommer hem kanske. Mitt hår torkar så in i nordens segt! Och jag har ingen hårtork hemma eller så ska försöka "sno" en av mamma för om jag kom ihåg rätt så har hon två.

Föresten vad ska vi äta idag? tror vi knappt har någon mat hemma, eller jo någonting har vi men man "måste" ju lyxa till på lördagar och fredagar. Igår var vi ju och åt på marco polo och vi tog en kebabbåt var och den är så himmelsk god! Så vad ska vi lyxa på med idag då? Jag vette tusan får hitta på något. Kanske Mattias har någon bra idé annars får det bli korv och makaroner för det vet jag att vi har hemma, haha.


Nej nu ska jag ta och göra någonting nyttigare, bjuder på nån bild från dopet.










1 Kommentarer
evelina:

sv; hihi och ni är mina <3:)



SKRIVET DEN: 2009-12-06 KL: 14:30:04 URL: http://evestrandberg.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: