Gårdagen
2009-12-06 / 21:29:41 / Min vardag

Går kvällen var rolig. Fast blev dissad som vanligt, vad är det med så kallade kompisar som säger att dom ska med ut men sen helt plötsligt inte? Särskillt när dom säger det i sista sekunden. Själv så tycker jag att det är riktigt dålig stil. Varför ens säga att man ska med om man ändå inte vet riktigt säkert? Då är det väl bättre att säga att man inte vet och kan höra av sig. Blir så grymt irriterad på sånt där. Jag dög absolut inte när jag var gravid för då kan jag ju inte dricka mig full varje jävla helg, jag ska fan skita totalt i er, jag orkar inte bry mig längre. Jag har min familj och det räcker för mig gott och väl. Nu lägger jag ner det här, jag orkar inte kämpa när ni inte ens verkar bry er. Bara ni mår bra så spelar det ju ingen roll, eller hur?! Jävla idioter är vad jag kallar det iallafall. Ursäkta ordspråket men blir bara så jävla förbannad. När man har varit så pass bra vänner så ska väl inte det sluta bara för att jag växer upp?! Bara för att jag inte knullar runt och tror sig vara någonting hela tiden, tror sig kan fixa allting. Jag skiter i det här nu, vill ni någonting så far ni höra av er, jag tänker då fan inte göra det igen, ett jävla stort misstag att ens försöka.

Aja nu till saken. Vi for till Veran i docksta igår. Var där kanske vid halv nio, nio eller någonting sånt. Hade det riktigt trevligt där. Mamma kom och hämta oss vid tolv (mig, mattas och veran). Vi skulle in på framnäs men kom inte in för att det var fullt, så vi gick till max och käkade istället. Sedan så ringer mamma och Lucas vägrar äta och har bara sovit 40 minuter på ca 9 timmar så vi fick skjuts hem och sedan kom mamma med Lucas, allt var lungt. Han somnade och det var ingen fara. Men jag hade kul och det skönt att komma ifrån "verkligheten" ett tag.


Nu ska jag fortsätta se på filmen på 3:an.

5 Kommentarer
evelina:

sv; hihi, tyvärr, den är min sovtröja nu^^

hihi, men det är bara säga till ifall du vill ha tbx den ;p<3



SKRIVET DEN: 2009-12-07 KL: 19:34:07 URL: http://evestrandberg.blogg.se/
evelina:

jag finns alltid här syster <3

du betyder mest och vill att du ska veta att jag finns här 24/7!

jag älskar dej <3



SKRIVET DEN: 2009-12-08 KL: 17:03:51 URL: http://evestrandberg.blogg.se/
Emelie Forsberg:

Jag har inte ditt nummer eller något, men om du har lust så kan vi ju ta någon fika eller något:)



SKRIVET DEN: 2009-12-12 KL: 19:03:22
Nathalie:

Ja det skulle vi kunna göra :)



SKRIVET DEN: 2009-12-17 KL: 11:11:47 URL: http://ungmammanathalie.blogg.se/
Emelie Forsberg:

Bra :)



SKRIVET DEN: 2009-12-21 KL: 20:03:22



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: