Lite dittan och dattan
2009-12-03 / 18:39:01 / Min vardag

Hejhej, egentligen så ska jag städa istället för att sitta här men jag känner ingen ork. Jag har inte så mycket att städa egentligen utan bara lite sakor att städa undan sedan dammsuga och torka golven för att sedan julpynta granen lite. Men som sagt har ingen ork till det, har inte ens ork till att laga mat så jag ska flörta lite med Mattias när han kommer hem och kolla om vi kan äta ute någonstans, hoppas! 

Idag har jag och Lucas bara varit hemma för han ha blivit förskyld. Det låter som han snarkar då han andas stackarn. Har försökt att städa från klockan 11 idag men har inte gått så bra. Men diskningen har jag fått bort iallafall så det är väl ett plus. Jag som brukar städa allt när jag väl kommit igång men inte idag inte.
Vi trodde att Nelly (våran katt) hade blivit rävmat eftersom hon inte kom då vi ropade på henne och var borta nästan två dygn tror jag. Men vi hade fel (som tur är) och nu är hon hemma igen, skönt. Har hört att katter bruka vara borta sådär när dom är i löpen för att hitta sig en pojke så med lite tur så får vi kanske kattungar. Det hoppas jag på iallafall hehe. Så nu ligger hon här i vardagsrummet och myser på Lucas filt medans Lucas ligger på golvet och "kollar" på barnprogram.
Jag måste verkligen skärpa mig. Vräker i mig godis och allt förbannat var och varannan dag, inte kommer jag att få bort min mage om jag håller på så?! Så från och med nästa vecka blir det inget godis eller något liknande och ut och gå varje dag plus att äta rätt så ska vi se vart det leder någonstans. Hoppas bara att jag klarar det. Vill verkligen få bort den här magen och få tillbaka min gamla kropp eller ännu bättre få en helt "ny" kropp.
Jaja jag återkommer senare eller imorgon, jag tror Lucas har fått feber. I hope not.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: