It feels good!
2009-12-22 / 13:06:35 / Min vardag

Igår började dagen med att min kusin Mathias ringde och väckte mig vid klockan 10 och frågade om han och min bror Tobias kunde komma förbi. Självklart kunde dom det, så vid 11 låg jag och mattias (även Lucas) fortfarande kvar i sängen då vi hörde att det plinga på dörrn. Oj kanske ska kliva upp.. Sagt och gjort. Vid kvart i ett tog dom bussen och vi började göra oss iordning för att ta kvart i två bussen ner till stan. Som jag nämnde i tidigare inlägg så ville jag ta en fika, vilket vi gjorde! Det enda negativa med att ta en fika nu så nära julen är allt folk! Det är ju upptaget på varenda café man går på. Men tillslut så fick vi en plats och satt oss ner och fika. Lite senare kom Mattias bror och vid fem tiden så köpte vi pizza och gick till Andreas (mattias bror) och käkade. Mattias spelade lite NHL och sedan tog vi bussen hem. Vi var hemma vid halv åtta och nu sitter jag här och Mattias och Lucas spelar tvspel.

Det var min gårdag. På kvällen tog vi det lungt. Kände mig väldigt trött redan vid nio men skulle inte kunna somna. Så det blev att titta lite på tv, somnade en stund på soffan sen gick jag och la mig. Skrev egentligen det här igår men det publicerades inte så jag gör det nu.


Hitills idag har det inte hänt mycket. Blev väckt av att kärringen ringde och sa att avslutningsmötet kommer inte vara förns den 1 februari för att Ulrika hade ingen tidigare tid. Så shit happends, men snart är hon borta. Just nu ligger Lucas och sover och jag tar det lungt framför datorn, vid halv 3 ska vi ta bussen till helle. Mattias for redan vid tolv tror jag det var och skulle hänga med en kompis till stan. Annars händer det inte så mycket.

Föresten så var det inte allt för länge sedan jag klippte mitt hår, inte allt för länge sedan jag färgade det heller. Men som vanligt så vill jag klippa mig, vill faktiskt klippa mig väldigt kort hårig men inte allt för kort heller. Sen vill jag färga mitt hår, jag vill färga det blondt, IGEN!! Puh, Mattias ledsnar väl på mig som jag håller på! hehe. Men vad ska man göra? Skyller på att jag är tjej, aldrig nöjd HAHA!

Nej nu ska jag ta och göra någonting annat, hoppa in i duschen kanske. Låter som en bra idé, hoppas Lucas vill sova tills jag är klar. På återseende.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: